Підсумки діяльності: Квітень 2019

Соціальні акції

18 квітня провели десятий ювілейний концерт «Світ великих сердець». Завдяки молодим, енергійним та творчим волонтерам нам вдалось провести цікаву інтермедію перед концертом.
В концерті взяли участь 15 колективів і більш ніж 150 учасників. В одному номері ми прагнули поєднати дітей із особливими потребами та звичайних школярів. Глядачам дуже сподобались веселі й запальні, ніжні та чутливі виступи творчих колективів. Понад 500 глядачів були присутні на концерті.
Допомога студентів в процесі підготовки та проведенні концерта була просто неоціненною. Великим досягненням став дозвіл батьків вихованців програми «Кенгуру» на участь у концерті. Малюки змогли подолати свій страх і абсолютно всі вийшли на велику сцену (більшість вперше).
Зі слів батька одного із вихованців програми «Кенгуру»: «Концерт нам з дружиною дуже сподобався! Час від часу виникало відчуття кому в горлі. І це не тільки під час виступу мого сина, а і дивлячись на інших дітей. Вони такі талановиті!»

 

Участь у семінарах, конференціях

По запрошенню БФ «БО «Карітас-Запоріжжя» взяли участь у дводенному тренінгу «Медіаційні компетенції та ненасильницьке спілкування як інструменти ефективної комунікації». Разом із колегами ми вивчали медіаційні підходи в роботі із запереченнями, розбиралися в інтересах та потребах, тощо.

 

Програма «Практика студентів»

 

В цьому місяці відбулися останні заняття для студентів Економіко-правничого коледжу ЗНУ. На останньому занятті студенти висловлювали подяку з приводу того, що завдяки практиці вони змогли вільно почуватися у навчальній групі, налагодити стосунки, згуртуватися. Також майбутні соціальні педагоги та соціальні робітники дякували за наочні та нескладні методики, цікаві вправи які вони зможуть використати вже зовсім скоро під час літньої практики у дитячих таборах відпочинку.

«Я зрозуміла як планувати, як працювати із конфліктами. Що не завжди потрібно їх уникати».
«Під час практики я зрозуміла, що ця професія – це моє. Мені дуже сподобалось працювати із дітьми. Вони чудові тим, що вони особливі!»
«Дуже сподобалось те, що для нас відвідування практики стало не примусовим, а тим, чого нам дійсно хотілось! Окрім емоцій ми тут могли отримати корисний досвід».

 

Волонтер

В рамках навчального курсу з розробки благодійних проектів до нас звернулися дві студентки 5 курсу факультету Соціальної педагогіки та психології ЗНУ. Дівчата запропонували привести до ладу дитячий майданчик програми «Кенгуру» – перефарбувати дерев’яні конструкції. Зі своїм завданням студентки впоралися не на відмінно, проте дуже старалися догодити дітям.
В квітні було проведено інтерв’ю з потенційним волонтером на наступний рік від МСС з Непалу.

 

Проект «Кенгурятко»

Протягом місяця 6 дітей відвідували заняття. Також була проведена 1 консультація для батьків дітей з собливими потребами.
У цьому місяці малюки продовжили тішили нас своїми успіхами. М. успішно пройшов процес адаптації, вчиться сидіти за столом, виконувати прості інструкції; Д. засвоює поняття причино-наслідкового зв’язку, навчився фантазувати, відповідати на питання, придумує власні ігри; У., розширила словниковий запас, відповідає на прості питання; М. став більш уважним, послідовним, посидючим, виконує інструкції дорослого, більш спокійно реагує на заборони.

 

PR

 Співробітники Центра «Флоренс» відвідали Менонітський сімейний дім. Розповіли клієнтам сімейного дому та співробітникам про проект «Кенгуру» та про інтегративномий концерт. Директор прийняв рішення, що наступний концерт відвідують і співробітники, і клієнти менонітського сімейного будинку.

 

Проект «Я-красива! -5»

З учасницями проекту «Я – красива!-5» вчилися позитивному самосприйняттю та мисленню. Учасниці відзначили, що при виконанні, на перший погляд, простих вправ, починають інакше дивитися на буденні речі.
У квітні проведено чотири заняття: особливості стилю в одязі для золотого віку; як вчитися позитивному мисленню, виходу з конфліктних ситуацій і конструктивнії взаємодії з дорослими дітьми. Учасниці проекта освічені з різних питань і діляться інформацією та з задоволенням взаємодіють між собою, і сподіваємося, що отримують задоволення від наших занять.

«Як би хотілося багато речей, про які ви тут розповідаєте, знати раніше! Багато б помилок по життю вдалося б уникнути!».
«Дуже добре, що я потрапила в цей проект. Розумію, що треба час приділяти не тільки іншим, але й собі! І любити себе теж треба.»

 

Шкільна медіація

 

У квітні відбулося 2 медіації (4 учня) у двох школах. Для вирішення конфліктної ситуації до шкільної служби звернулась учениця 5 класу. Дівчина хотіла отримати допомогу у вирішенні спірних питань зі своїм молодшим братом, який навчається у 2 класі. Медіатори отримали згоду батьків та успішно допомогли розібратись у ситуації. З проханням допомогти вирішити іншу конфліктну ситуацію до координатора Служби звернулась класний керівник 9 класу. Дві дівчинки прийняли запрошення на процедуру медіації та змогли домовитись між собою.
З метою профілактики конфліктних ситуацій та попередження булінгу було проведено 3 заняття для школярів 2 та 5 класів (83 учні). Також для 2-3 класів (приблизно 120 дітей) одним із медіаторів було написано сценарій та проведено інтерактивну казку «Сила дружби» для 120 учнів 2 та 3 класів. Провідною ідеєю казки стала впевненість, що дружба та повага – великі цінності, які потребують турботи та зусиль щодо їх збереження.
Розпочалась підготовка до нового проекту по шкільній медіації на наступний 2019-2020 навчальний рік. Стартував підбір шкіл, в яких присутня велика кількість конфліктів між дітьми. Планується створення Центрів розв’язання конфліктів при 2 школах.

 

Програма «Кенгуру»


В квітні 15 дітей відвідувало групу «Кенгуру».
Цього місяця ми відзначали день народження А. Веселі ігри, щирі посмішки друзів, теплі обійми, сумісний подарунок, а головне – посмішка на обличчі іменинника – найкраща нагорода.
Ми почали відвідувати басейн в дитячій обласній лікарні. Діти залюбки займаються в теплому басейні з іншими малюками, намагаються взаємодіяти і з дорослими, і з дітьми.
Разом з малюками відвідали дитячий кінозал, де переглядали мультфільми «Пустомеля», «Каченя, що грало на трубі». Завдяки перегляду цих мультфільмів діти дізнаються про толерантність та повагу одне до одного, про взаємодопомогу.
Разом зі студентами наші малюки відвідали Олександрівський парк. Діти відпочили на природі, погралися на майданчику, а студенти отримали досвід взаємодії з малюками (вчилися домовлятися, зацікавлювати дітей, розуміти їх).
Заняття з собакою Хіларі кожного разу дають нові результати. Діти почали працювати для Хіларі, виконувати для неї та разом з нею завдання.
В цьому місяці ми влаштували для дітей тематичне свято «день індіанця». Цікаві конкурси і завдання, активність всіх дітей, яскраві костюми та аквагрим – викликали у дітей небувале захоплення. Разом з дітьми танцювали «танок радості», обирали нові індіанські імена для кожного, полювали на бізона, вчилися бути швидкими та кмітливими.
Продовжуються заняття з музичним терапевтом. Почали розучувати новий літній репертуар, ритмічні вправи. Нова музика для прослуховування заспокоює та зачаровує дітей.
Клоуни «Сміхоноси» дарують радість своїм приходом. Разом з клоунами діти вигадували історії і втілювали їх в життя.

 

Навчання практиків соціальної сфери

В квітні за підтримки Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (ЗОІППО) були проведені тренінгові заняття та лекції для соціальних педагогів з Інституту післядипломної освіти (16 осіб). Обговорювали питання основних напрямків діяльності Центру «Флоренс», проводився аналіз програми «Кенгуру», «Кенгурятко», шкіл соціальної реабілітації та проекту «Я – красива!». Останній проект викликає, як правило, дуже великий інтерес у слухачів. Також було проведено лекційно-тренінгове заняття за темами «Булінг», «Інтернет-залежність», «Емоції», «Ненасильницька комунікація». В очікуванні звичайної лекції педагоги були не дуже налаштовані на роботу, проте вже починаючи з першої вправи, яка була їм запропонована, пожвавилися і долучилися до плідної взаємодії.
Цього місяця відбулась зустріч із співробітниками організації «Карітас-Запоріжжя». Розглядали питання взаємодії у спільних проектах, грантах, участь в інтегративному концерті.

 

Здорове покоління

По запрошенню класного керівника 4 класу ЗОШ № 12 було проведено заняття зі статевого виховання. В той час, як дівчатка із зацікавленням слухали нову та важливу інформацію для них, хлопці ніяковіли та намагалися будь-якими способами відволікти лектора від «незручної» для них теми.

Залишити відповідь