Підсумки діяльності: Лютий 2019

Участь у семінарах, конференціях

На початку місяця фахівці ЗОГО «Флоренс» відвідали чотириденний тренінг з миротворчості, організований колегами із МЦК. Ведучими виступили тренер із Хорватії Горан Божичевич та представник організації «Дух і літера» Тетяна Калініченко (м. Київ).

Під час тренінгу усі присутні мали змогу поділитися навичками роботи із молоддю,  отримати корисний досвід щодо розвитку руху миротворчості у країні, яка пережила війну та просто цікаво провести час.

Разом із фахівцем Центру «Флоренс» на цей тренінг було запрошено одного із координаторів проекту «Шкільна медіація».

 

Програма «Практика студентів» 

 Продовжується практика для майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників. Юнаки та дівчата грають з дітьми, вирішують завдання на логіку, вчаться комунікації із незнайомими людьми, вивчають стратегії вирішення конфліктних ситуацій тощо. А ще приймають участь у веселому фото-квесті та різних творчих завданнях!

Дякуємо педагогам та адміністрації Економіко-правничого коледжу ЗНУ за чудових студентів. Зокрема хочемо висловити велику подяку керівнику практики від коледжу Тарасовій Катерині Юріївні за її любов до професії, за піклування та турботу про життя студентів. Після кожного дня практики Катерина Юріївна обов’язково телефонує та питає «Ну що? Як мої діти?». Пані Катерина завжди особисто супроводжує студентів на всі масові заходи та соціальні акції, організовані ЗОГО «Флоренс». Ми раді, що маємо змогу співпрацювати із такими чудовими, творчими та натхненними людьми!

 

Шкільна медіація

У лютому було проведено 7 медіацій (14 осіб). Одна з медіацій була проведена особисто координатором, оскільки конфлікт розпочався між батьками, а наслідки відчули на собі діти у вигляді погроз, та проявів кібернасилля.

З метою підвищення відповідальності за збереження товариських стосунків, медіаторами шкільних служб було проведено 9 занять для учнів 2-3 та 5-7 класів (приблизно 220 учнів).

Координатор служби «Фенікс» поділилася радістю щодо приєднання до команди медіаторів нового учасника. Раніше цей учень неодноразово ставав учасником конфліктів в класі, а відтепер виявив бажання не лише самому стати на шлях саморозвитку, а і допомагати іншим.

Для підтримання «бойового духу» медіаторів та репетицій занять для учнів було проведено 6 засідань.

 

Програма «Здорове покоління»

Фахівці ЗОГО «Флоренс» провели заняття для учнів 4 класу ЗНВК № 42 «Я зростаю». Для дівчат ця тема була дуже необхідною та своєчасною. Лектор не завжди встигала відповідати на всі запитання, які їх цікавили. А ось на початку заняття з хлопцями стало зрозуміло, що вони ніяковіють від розмови і багато з того, що вони знають – це відомості з сумнівних джерел.  Перед закінченням заняття хлопцям було запропоновано письмово написати питання, на які їм хотілося б почути відповіді. Більшість цікавилася взаємовідносинами із дівчатами. Тож маємо розуміння важливості просвіти в питаннях статевого розвитку, щоб діти отримували належну своєму віку інформацію в адекватному вигляді.

Заняття відвідало 26 учнів.

 

Проект «Територія Z»

Добігає завершення робота по проекту «Територія Z». Проте короткий календарний місяць виявився дуже насиченим у плані різноманіття проведених занять.

У зв’язку із непередбачуваними обставинами, частину запланованих занять для однієї із шкіл учасниць довелось скасувати. Ці заняття було запропоновано провести у інших школах міста Запоріжжя. Таким чином за минулий місяць наші фахівці провели 17 занять для 376 учнів.

Все більше заняття з учнями приймають форму активного діалогу. Під час обговорення різних питань з теми булінгу виникають іноді досить несподівані теми для дискусії, такі як патріотизм, активна громадянська позиція, роль та важливість дій кожного для загального благополуччя й безпеки тощо. Спілкування з учнями різних вікових груп дуже цікаве й насичене, хочеться сподіватися, що діти з таких бесід йдуть з вірою в свої сили та можливості впливу на ситуацію, а також із чітким алгоритмом дій, у випадках зіткнення з булінгом.

В ЗОШ №91 було проведено зустріч з батьками підчас батьківських зборів на тему «Протидія булінгу». Для батьків обговорення цієї теми не менш важливо, ніж для дітей. Разом з батьками розбиралися чому може відбуватися саме така форма підліткової агресії, що кожен може зробити у конкретному випадку, куди звертатися і як реагувати, щоб не нашкодити.

Несподіваним для нас стало запрошення на збори педагогічного колективу до дошкільного навчального закладу. Темою зустрічі також була протидія булінгу. Під час обговорення з вихователями з’ясовували причини формування агресивної поведінки, та можливості впливу освітньо-виховного середовища на поведінку дітей, торкнулися деяких вікових особливостей розвитку, та питань важливості емоційного виховання.

 

Проект «Кенгурятко»

Протягом місяця 6 дітей відвідували заняття з проекту «Кенгурятко». Був організований та проведений семінар-практикум на тему: «Емоційне вигорання батьків. Способи самодопомоги».

За час існування проекту спостерігається стійка позитивна динаміка у розвитку наших вихованців. М. успішно пройшов адаптацію, виконує прості інструкції, вчиться сортувати, із радістю приходить на заняття; Л. поступово засвоює поняття величин, виконує прості інструкції, повторює рухи і дії; У. активно освоює техніку наслідування, вже набуває елементів усвідомленої гри, стала більш контактною та жвавою; Л. вимовляє перші фрази, успішно навчається імітації, вчиться відповідати на питання.

Звісно, нерідко у роботі ми стикаємось із труднощами: складний процес адаптації дитини, сльози або істерики тощо. Проте найголовніше у таких ситуаціях пам’ятати, що труднощі ці тимчасові. І тільки наша віра у дитину, в її успіх, індивідуальний підхід, кропітка щоденна праця, і, безперечно, любов здатні творити справжнє диво і розкривати надзвичайний потенціал кожного малюка. А ми певні, що такий потенціал є у кожного нашого вихованця!

 

Програма «Кенгуру»

В лютому 15 дітей відвідувало програму «Кенгуру».

Впродовж місяця наші вихованці відвідували сауну з басейном. Теплий басейн, гаряча сауна, гідромасаж, доброзичливі співробітники – створюють гарний настрій для дітей. Більшість дітей залюбки заходять до парної кімнати, можуть плавати в басейні за допомоги надувного кола без підтримки дорослих. Сеанси гідромасажу допомагають дітям розслабитися, зняти емоційну напругу, а декого звеселяють.

В цьому місяці у нас було багато помічників. Ми дякуємо студентам коледжу, які допомагали під час прогулянок, активних ігор та на творчих заняттях! Діти завжди радіють новим людям, і хочуть показати всі свої переваги. Ми раді, що завдяки таким зустрічам, малюки вже спокійно реагують на появу нових людей і з  легкістю йдуть з ними на контакт.

Зустрічі з нашим терапевтом Хіларі стають дедалі продуктивнішими. М. , хлопчик, який до себе нікого не підпускав, почав ділитися з Хіларі кормом, годує її, торкається та гладить собаку, не боячись тактильного контакту. Н. навчився концентруватися на одній грі, і доводити її до кінця; сам створює правила і вчиться їх дотримуватися.

Нас потішив Ж., який виходячи з кухні вперше сказав «дякую»; Д. їсть самостійно, а ще почав цікавитися чимось окрім паперових виробів. Тепер він може грати з кінетичним піском, возиться з машинками, супроводжуючи гру звуками.

 

 

Залишити відповідь